5 Şubat 2010 Cuma

yeter !


yeter !
yeter !!
yeter !!
herkesin yanlış anlamasından bıktım !! marulun soğukluğundan !! gece hç uyumadım !! babamla annem sürekli kawga ettiler !! sanırım annemin sewgilisinin oldğnu babam öğrendi !! beyaz ew die bi kafe warmış !! annem oraya gitmiş !! babam köpürdü tby !! ewede boşanma kağıdı gelince !! bnden boşanıp ne bok yicektn dedy babam ! ( sanki kendisi aynı boku ewliyken yemedide ! ) ( hala inanamıorm annemin sewgilisi war !! ) deliricem ya ! kaldıramıorm artık ! eskiden marul wardı artık o da yok :( ağlama krizlerindeyim yine ...

ev YALAN RÜZGARI gibi . kim kimin koynunda belli deil.

bunlarda yetmez gibi bide marul çıktı ! oda bana güwenmio biliorm ! bnde ona güwenmiorm ztn.

onu hala çok sewiorm. kokusunu özledim . ellerini , sarılmalarını , bana dokunuşlarını özledim.göğsüne yattığımda tek güwen duyduğum adamdı. ..

özledim seni sewgilim ...

1 yorum: