20 Şubat 2010 Cumartesi

aywayı yedin hürmüz


marulla barştık we o anlardan birini daha yaşdık ufak ama güsel.
neyse sadede geleyim.
dün tiyatrodan çıktık yanımda arkadaşım war biyerlre gitcez yeni herf bakcaz fln tam kapıdan çıkıcm marulu gördm birden neyse bn arkime belli etmemeye çalışıorm ama içim içimi yiyo.bras ilerledik miraç sen git k.da bakma bn marulun yanına gidicem dedm mrc neden fln dedy bi eşşek unutmuşum onu alıcam dedim ama istersen bekle dedim tm ozamnsa bn gidiym n beklicem fln dedy bozldu ama sktr et işin ucunda marul warsa babamı tanımam.(yazıma sigara molası wermek istiyorum.)( kısa bi moladan sonra yine sizlerleyim.)gittim marulun yanına ilk önce kükredi herzamnki gbi etek wardı bide ona kızdı.kimseyle paylaşamıomş sadece ona özel olcakmışım.ondan başka kmse görmicekmiş.kmse dokunamazmış bna fln. bu yine bi kıskançlık pisikozuna girdi.neyse kantinde oturudk fln kawga ediorz ikizde sinrliyiz ama gülüorz. bana güldüğme bakma seni özledğm için gülüorm dedy. bn o anda bittim ztn :D yüzümde güller açıo fln.neyse bu bnm fatih emrah we emre adlarındaki arkadşlama kızıo fln bi de bi köstebek bulmuş n yapsam sölüomş ona herbi boktan haberi war herifin. okula girdik boş bi sınfdayız öpştk ilk önce sonrası kısa ama anlatmıcam bize özel. ( bizi sewiorm) sonra çıktık biz okldan.yürüorz.yolda bi arkadaşımı gördüm ortaokldan beri arkadaşım bilog düşün artık. öptüm fln bn nasıl öpermişim onu ona taktı bu sefer. yine bağrdı fln. o bağrırken onu öpmeye bayılıorm ama yoldaydık öpemedim.:( arabaya bindim bn baya sinrliyim tby yanlş arabaya binmişim bide tenha yolarda indim kayboldum yollarda. sapıkmıdr nedr herifin teki takldı peşime ağladım ağlıcam o kadar sinrliyim allahım diorm bişey olsada gitse şu herif köpek çıktı bide önüme ondanda tırstım tekme attım köpek bni koştrdu bras :D arkama baktğmda ne herf wardı ne it :D o kadar koşmuşum düşün artık :D köpek bile pes etmiş. :D acayip tırsıyorm köpeklerden ya :D neyse bn sora sora buldum ewimi :D ewe geldim baya bi yorgnm tby tiyatro oyunun bras figurlarını fln tekrarladım 7 martta gösterimiz war. bu sabh erken kalktım dükkana gittim fln bras ortalığı tmzledim annem öğlene dğru geldi bras hesap yaptm kar hiç yok brak karı masraf bile karşılamıo. anneme söledim işde hesap tutmuo fln dedm babandan alırsn dedy napıyım bnamı güwendin fln dedy sinrlerim bzldu. ewdeyim şimdi işde brascık ağladım. bir sürü boya eksiğimz war. :S napıcam bnde blmiorm. annemin götünde bile değl marullada kawga ettik. babam aradı babama sordm borç wereblrmsn dedm.bna mı güwendiniz dedy. bn annene ödedim borcumu annenden al dedy oda annemde wermio. haftaya cuma napıcam blmiorm. cumaya kadar boyalarda yetmez ztn cuma da ödeme günü. :S hürmüz sıçtı. babamda öle diyince delirdim bn blgsayarn fişini çektim telin çektim. brascık ortalğı dağttım sinrden. :S neyse ya tanrı bni sewer bseyler yapar herhalde.
bnden bu kadar yeni yazılarımla dönicem.

bu arada marulların iş yerine yeni bi stajer almışlar deliricem kız gselmidr fln die kafayı yicem.dua ediorm inş. bnden orospu deildir die. yoksa aywayı yedin hürmüz marulda elden giderse bittin yani :S


3 yorum:

  1. yazının içeriğiyle o fotoğraf ne alaka ya ? jartiyeri var o karının hem.

    YanıtlaSil
  2. Marulun yanına gelen erkekse nolcek hürmüz ?
    Bence yazı ve foto alakadar olmak zorunda değil buda benim görüşüm tabi

    YanıtlaSil
  3. sayın okuyucu yazının sonunda bnden orospu deildir inşallah dedim we jartiyerli bi kadının resmini koydum ayrıca jartiyer marul we bnm faworim (:

    YanıtlaSil