11 Şubat 2010 Perşembe

sitem !!


hala yaşıyorum ...
yorgun we bitkinim.
marulla tamamen bitti! bi kız warmış bu gn yanında.esmadır dedim bn bozuntuya wermedim. :S biriyle çıkıo galba :S gayette mtluydu bu gn..
napıcamı blmiorm.nickinde we iletisinde unutmadım gbi bişiler yazıor. üstüme alınmadım. unutamadğı başkaları wardır. kötüyüm işde lan anla. hürmüz kocasız kaldı. !
marul saçlarını kestrmiş artık marul deilim dedi bana :S
ne koyuyor biliormusun bilog. o kadar çabadan sonra elde hiç bse yok!. tmm bnde hatalar yaptım ama onu affedemem artık. okldanda erken çktı bu gn :S yeni biriyle çıkmasını hazmedemem belki yoktr. :S eğer yoksa neden eken çıktı okldan :s offf n biliyim işde böle salak salak şeyler düşünüorm bütün gn :S
ölesine gülüorm bilog aklımda hep o war.! yaptığım salaklıklar!! çok değer werdim galba !! haketmemiş o bnları! ona değer werdğmin yarısı kadar şerefi olsayydı şimdi bu durumda olmazdık!! neden ayrıldığımız sorma !! sölemeye bile gücüm yok! tek bildiğim şey war . oda haketmediğimdi.! bni marul bu hale getrdi. nerde eğlence orda bn şimdide seni çok sewiorm yazdı :S sonrada ok tm yazdı :S n dicemi blmiorm:S biriyle çıkıomudur acaba. yada gerçekten dediği gbi bni çok sewiomudur.neyse işde bana bi tane herif yetmezdi bn hep daha fazla isterdim. maruldan sonra bu olmuo artık. istemiorm kmseyi. yeniden bi tanşma faslı fln olmaz artık.! herşeyi sil baştan yaşamak istiyorm yeni bi aile yeni bi okl yeni bi görünüm ! kendimden nefret ediorm . bi tek kendimden de deil herkezden. hpsi sıkıcı we moronlar. salak salak gülmekten sigara içmekten we her gün yeni biryle taklmaktan başka bildikleri hç bse yok! her okl çıkışı içmeleri sçmaları btmeyen bi idoitler. neyse işde sitem dolu satrlarımla sizi yalnz bırakıyım ..




mutlulıklar.


eğlenceler


saygılar hürmüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder