4 Şubat 2010 Perşembe


ajdanın cerrahı ...


aman tanrım !!! o may gat .... sewgili okuyucu selilüt belirtileri bnde başladı kalçamda hemde ... off daha bu yaşta hyr olamaz bn daha çok gencim ... we kışın şu kıl tüy meseleleri onlar bni çok yoruo bilog yaa .. regılda bastırınca inteharınde eşindeyim .. yardım elinizi uzatın şu genc bilogcuya selilüt için krem aldm bu gn sır bu selilürt bakuna adem bozuldu sölemedm tabi işim war dedim ... off bu gn okula geldi dersteydim bnde makyajsızdım gitmedim yanına .. bu genç yaşta aynalar küstüm yani okuyucu ne olrdu bnmde göz altlarım normal bi renk olsaydı kırmızı oluo we ten rengim bembeyas ... kirpiklerim ufacık we gözlerim japon halkı bok yesin bnm gözlerimn yanında .. saçlarım ek kaynaklar war .. we boyadan artık yıpranmış bir halde bide bu selilüt boku çıktı .. AJDA PEKKANIN ESTETİK CERRAHINA MI gitsem acaba bni anca o tamir eder ..

neyse bilog bni selilütlerimle başbaşa bırakın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder