22 Şubat 2010 Pazartesi


marul beni önemsemio . bu gn sadece bn konştm oda sadece gülmek için gldü çoğu zamn bni dinlemedi bile. bn eski marulu özledim. bn eski marula aşıktım. bu adam bnm sewgilim olamaz.!
sewmedğni bilsem bi dakika durmam. yada onsuz yapaliceğimi bilsem. tek bi sözüyle bütün kimyamı alt üst adam gitti yerine bi maganda geldi sanki. fazla uzun ayrı kaldk. marul böle deildi. bu kadar uzun yapamazdı bnsiz. bn haksız olsam bile bna dönerdi. bu sefer yalwarttı beni.gereğinden hakettğnden çok sewgim galba. bazen bna yetmedğni bile düşünüorm. kara kaşını kara gözünü sewmedim bn onun. bna ilgisine hayrandım.sabrına hastaydım sewgisine delirodm. o marul gitti yerine bi haywan geldi sanki. aşkm bile demio bna. eskiden iki lafndan biri aşkmdı. yada bni ne kadar çok sewgni sölüodu.
eskiden bi sebep olmasa bile öperdi. artık sebep olsa bile öpmüo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder