4 Şubat 2010 Perşembe

SPLES'in anısına ..


gizemli okuyucu duy sesimi ... dün emesndeyim yine böle sersem sebelek bi durumda tabi bi ekleme talebi geldi kabl ettim akşm msni açtı kmsn fln yazıorm ses yok dedim kesin bu adem bni denio ... sonra knşmaya başladık tıkınmaktaymış sewgili okuyucu bnde üstüne çok gidince bğazında kalmış we ölmş :O ... !!!! şaka lan kmseyi öldürmedim daha . neyse başladık knşmaya adını sölemio missisipi dio diorm km o bnm bildiğim missipipi war we bn onun çok büyük hayranıyım diormki kesin bu misspipi sensin o ewet biliorm fln diorm kıza nasıl bi pisikozsa bnmki her ekleyeni missipipi saıorm kız sakin ol dio yawaş o bn diğilim .... neyse şimdi anacım zorda olsa açıkladı kendisini okuyucu bnde tabi bi dert bi keder bi gam bğazım düğümlendi gözlerim doldu .... :D::D

şimdide çok gizli okuyucumu arıyıorm bilog km olduğunu sölemio yani tuaf normallere göre bnm sölemem gerekio adımı fln bnm okuyucum bana sölemio adını yani tmm bnde manyağımda bu kadarda deilim herhalde:D PİSKOPAT OKUYUCU sesime gel we adını bana söleee :D:D

az öncede adsız kullanıcı yorm yapmış bn tutturdum sen gizemli okuyucum sn :D dün geceden beri aklmdan çkmıo :P anlican :D:D



kızmı erkekmi onu bile blmiorm daha =))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder