4 Şubat 2010 Perşembe

sples


seni ewe atıcam .... (:


şimdi bilogcuk bu konuyu ele almadan önce bni yanlş anlamayınız. anlayanda bidaha biloguma uğramasın mümkünse(: çok ciddiyim bakın (: yok bu kızın emelleri başka içkimize ilaçta atar bu gbi şeyleri kullanmayın (:

neyse söze şöyle başlamak istiyorum.

şimdi bnm bi teyzem war sizinde bildiğiniz gbi bu kadın kocasından ayrıldı we tek yaşıo arada da bn gidiyorum yanına. akşam geldi için bn gündüz ewe milleti topluorm.we çeşitli faaliylerde bulunuyrz (: anladınız umarım siz :D herşey watan için (: nyese biz içiorz sıçıorz teysem gelmeden herkes pılısnı pırtısnı toplayıp çekip gidio. bn dedim ki sewgilime bi gn sende gel teyseme dedim. tabii çocuk yanlş anladı bni :D saçmalama fln dedi sanki brascıkta korku bnden :D ırzına geçicemi sandı herhalde bnm amacım bi bira bi de filmdi aslnda :p içkisine ilaç atıcamı fln düşündü kanımca. e tabi brascık bişiler war bndede ama bu kadar ürkmene gerk yoktu :D çocuk bana yakalanırız fln dio olmas dio :D bnde yok bn hiç yakalnmadım diorm. e bu çocuk haklı korkmakta :D neyse anacım. türk erkeğine sesleniorm bn asıl mesaj şu illa ewde tek kalınca o işi yapmak mı gerekio :D he bişiler yapılıoda o kadarda olmuo :D normalde bunu marulun sölemesi gerekirken ona bn sölüorm bize gel dior. ewe atıcam seni diorm. :Dyok gelmio :D onunda büro fantazisi war büroya gel dio :D ya hoşalnmıorm bn öle ortamlardan büro.. berbat bi mekan heleki yiyişmek için :D sıkıcı we itici ... anladın sen bni bilog (: ALLAHIM İNŞ. REGL DÖNEMİME WURMAS ....

bide regl war tabi . kızların korkulu rüyası . regl döneminde hiç bişi yapmak istemiorm. sürekli ağlıorm. ağrıdan duramıorm. şerbetsiz hiç yapmaıorm. we bnm teysemle aynı gnlere denk gelio .. off off sorma işde :D yine derde bağladadım bn ...

şu ew meselesini halediyim bi yeni olaylarla dönicem size .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder