4 Şubat 2010 Perşembe

( ? ) anısına (((((((((((:


tek taşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler hawaya ....



bizim yüzğmz yok bilog amk el kadar bebeler yzk takıo bizde hala tık yok .... ya ne biliyim. eskiden pek bana göre deil derdimde. şimdi öle düşünmüorm .. bnmkinde de iş yokki anacım odun geldi odun gidio ama bize video yapmış :D düşündürdü bni yine gözlerinle ikimizn resmi =)) bizm şarkımız o .... bn onu bu kadar çok sewerken o da bi sewiomdr acaba ... biliomsn bilog bn artık wargeçtim. uğraşmaktan çabalamaktan. eskiden koy götüne gönder köyüne derdim ya işde tamda onu yapıyorm artık =))) olrsa olmazsa canı sağolsn bu gn kankasylada knştm oda öle dedi çok ustüne dşme dediy o wideoya çok sewndim aslnda ama belli etmedim .. yani anlican biliog eski splesle yeni sples bir deil ewrim geçirdim sanki abi. eskiden herkesle birlikteydim serbest bi ilişkim war5dı hatta sewgililerimi çokluya alıp bile knşyrm o eski bn deilim çok deiştim sewgilim :P ya cüneytle deli de bnmle barşmak istiomş ... bnlara anca DANK edio bnde jetonları dört köşeli bu gn cüneytin eski sewgilisyle knştm. face'de hala bnden bahsediomş ya bebeyimmm artık brak git yeni insanlar keşfet dimi ama delicim sende artık bi sarı bi bn ... canlarım bebeklerim hayatımın anlamları we eski AŞKLARIM yeni denizlere yeni yelkenler açın ufkunuz genişlesin beaa :D neyse bilog çok ordan oaraya oldu ama ... lan bilog bu çocuk uzun süreli bi ilişki düşün müo bnce .... ne yzk war ne bi bok .. napayım şimdi bn bunu .... TEK TAŞIMI KENDİM ALDIM TEK BAŞIMA KENDİM TAKTIM ... kendi kendime mi alsam acaba :s yada bn mi taksam .. pff sanki o da bi tuaf olr lan ... yok yok herif demezmi bu sefer la bu kı8z dünden razı ( orası öle dünden razıyım ) .... herif mesleğini blmş ewleninmce çiftlik açarız dio inek çiftliği .. yada tawuk. lan öle şey mi olr yaa millet yatlarımız katlarımız olcak der bizim ki çiftlik dio . millet kaç çocuk yapalım dio bizimki kaç inek alcaz dio . yok yaww bu çocuk ewlilikten korkuo bnde hemen yarn ewlenelim demiorm ztn :S ki belki ewlenmem bile diorm bzn şş bunu dymasın ... :D napıyım ama bilog her çktğmla ewlilik planı kursaydım burdan istanbula 7 köprü kurardım ... bi deli 2. bu işde :D ee napıcan hiç normal bi sewgilim olmadı hazr normalini blmşum diorm hiç kçrmadan nikah masasına koyiyim :p :D:D neyse lan bu kadar gırgır şamata yeter :D o yüzüğü parmağıma taktrcam .. yok bunun çıkarı normalde kızlar naz yapar bizdede küçük beyimiz yapıo öle yada böle o yüzük parmağımıza gircek yok abi dayanamıcam artık herifte tık yok bn bi kere oklda demişim adem bnmki die :P :D:D ona ewliliğin iyi bişi olduğunu öğreticem.. yılmadn ( YIKILMADIM AYAKTAYIM ) :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder